Thursday, January 2, 2014

အခ်စ္က ဒါေတြဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး


အခ်စ္ဟာ ေမာ္ဒန္ျမင့္ ဟန္းဆက္တစ္လံုး ဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ အင္းယားလမ္းက ျခံတစ္ျခံ ဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ ၿပိဳင္ကားလွလွေလးတစ္စီး ဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ ဂဏန္းရွစ္လံုးအထက္ တန္ၾကးရွိတဲ့ ဘဏ္စာအုပ္ဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ နာမည္ႀကီး brand ေတြပဲဝတ္တယ္ဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ လိုင္းကားမစီးတတ္ဘူးဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ တစ္ဆက္ရွင္စာ ေဟာ္တယ္ခန္းမွာဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ ကြန္ဒံုးနဲ႔ သေဋတားေဆးေတြဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ မုသားအျပည့္နဲ႔ လကၤာတစ္ပုဒ္ဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ သစၥာရဲ႕အနက္အဓိပၸာယ္ကို နားမလည္ဘူးဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ မာနျခင္းၿပိဳင္တဲ့ပြဲဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္ဟာ ခြင့္မလႊတ္တတ္ဘူးဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

အခ်စ္မွာ မတရားတာမရွိဘူးဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မခ်စ္ဘူး။

ဒါေပမဲ့လည္း ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ခ်စ္တယ္။
အဲဒါသာ အမွန္ဆိုရင္ေတာ့

အခ်စ္က အဲဒါေတြ မဟုတ္ဘူးေပါ့။              ။


ကိုေဇ
January 2, 2014 (Monday) 3:25AM

No comments: