Monday, June 17, 2013

စြန္ပလြန္ပင္ေတြေအာက္ကလူ

လာပါ ရွင္
ကၽြန္မရဲ႕ ျခံဳလႊာေအာက္ကုိ၀င္
ႏႈတ္ခမ္းဆုိးေဆးကုိ ျဖစ္ျဖစ္
ရွင့္မ်က္ႏွာေပၚက မိတ္ကပ္ေတြကိုျဖစ္ျဖစ္
ကၽြန္မ ရဲ႕ Hijab နဲ႔ ပြတ္သပ္လုိက္ပါ
ပန္္႔ခ္ ဂီတေတြြ ျပီးေတာ့ စြန္ပလြန္ပင္ေတြ
စိတ္ခ်မရတဲ့ လိင္သရမ္းလူ႔အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုရဲ႕ျပယုဂ္
အဲဒီ ျခံဳလႊာကုိ ရံုျပီးေတာ့ ၀တ္ျပဳဆုေတာင္းလိုက္ပါ
ေတာ္လွန္ေရးမွာ အမ်ဳိးသမီးေတြကုိ လိုတယ္မွလား
လိင္မႈကိစၥမွာ အမ်ဳိးသမီးေတြကို လိုတယ္မွလား
အိမ္ေထာင္မႈထိန္းသိမ္းရာမွာလည္း အမ်ဳိးသမီးေတြကို လိုတယ္မွလား
ရွင္ အမ်ဳိးသမီးေတြကို ဘယ္ေနရာမွာမ်ား မလိုေသးလဲ
မက္တတ္ရပ္ပီး ေသးမေပါက္တတ္တဲ့ျပစ္ခ်က္
ျပီးေတာ့ယံုၾကည္ရာ ဘာသာေရးမွာ မဆုိင္စြာ ခြဲျခားခံရရံုျပစ္ခ်က္ေတြ
အဲဒါေတြေလာက္နဲ႔ ရွင္က ျမင့္ျမတ္ေနေရာ့လား
ရွင့္ခြန္အားေတြ ကၽြန္မရဲ႕ သန္စြမ္းမႈေတြ
အိပ္ရာခင္းေပၚမွာတင္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာဆုိတာမ်ဳိး
အိပ္ရာခင္းေပၚမွာတင္ မခြဲျခားတာမ်ဳိးဟာ
ေဟာဒီ ကမၻာမွာ
ဘယ္ေလာက္မ်ား လံုေလာက္မွာလဲ
စြန္ပလြန္ပင္ေတြကစျပီးက်ဳိက္ထီးရိုးေတာင္မွာ က်ားလိုက္ခံရတာေတြ
ကပ္ၾကီးဆယ္ပါးနဲ႔ ေမာေရွရဲ႕ ႏိုင္ငံေတာ္မွာ
ရွင္တို႔ရဲ႕ ေၾကညာစာတမ္းအတုိင္း ပစၥည္းမဲ့မုဒိန္းက်င့္ခံရတာေတြ
ဖက္ဆစ္စနစ္ၾကီးရဲ႕ ေအာက္မွာ ပဲျပဳတ္ေရာင္းခဲ့ရတာေတြ
ရွင္ အစျပန္မေဖၚနဲ႔ေလ
ရွင္ ဘာေတြ လိုအပ္သလဲ
ရွင္ ဘာေတြ လုပ္ႏိုင္သလဲ
ကၽြန္မဟာ ႏုိဘယ္ဆုရ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္
ကၽြန္မဟာ ပထမဆံုး ျဗိတိန္၀န္ၾကီးခ်ဳပ္
ကၽြန္မဟာ ပထမဆံုး အမ်ဳိးသမီးႏိုင္ငံျခားေရး၀န္ၾကီး
ကၽြန္မဟာ ပထမဆံုး ေရြးခ်ယ္တင္ေျမွာက္ခံ
ကၽြန္မဟာ စစ္ပြဲရဲ႕ သားေကာင္ေတြကုိ ကယ္တင္သူ
ကၽြန္မဟာ အိႏၵိယရဲ႕ ျပစ္ပယ္ခံ လူသားေတြကို ျမင့္ျမတ္ေစသူ
အဲဒီေတာ့ ကၽြန္မ မလုပ္ႏိုင္တာမ်ဳိး
ကၽြန္မ မတုိက္ခဲ့တဲ့ စစ္ပြဲမ်ဳိး
ကၽြန္မ မဖတ္ခဲ့တဲ့ စာေပမ်ဳိးကုိ ညႊန္းပါ
အေရးၾကီးတဲ့ အေၾကာင္းအရာျဖစ္တဲ့
ကမၻာလံုးဆိုင္ရာ ထုတ္ကုန္ေတြအေၾကာင္း
အလုပ္သမားေရး လႈပ္ရွားမႈေတြအေၾကာင္း
တက္ၾကြလႈပ္ရွားသူ အဖြဲ႔အစည္းအေတြအေၾကာင္း
ရွင္ေလ့လာ စံုစမ္းလို႔ရသမွ် စာရင္းျပဳစုထားပါ
ကၽြန္မ ဘယ္ေနရာမွာမ်ား ေနာက္က်ေနသလဲ
ကၽြန္မရဲ႕ လက္ထပ္ခြင့္
ကၽြန္မရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာ
ကၽြန္မရဲ႕ အ၀တ္အစားေရြးခ်ယ္မႈ
ကၽြန္မရဲ႕ ကုိယ္ပုိင္ရပ္တည္ခြင့္
ကၽြန္မရဲ႕ အေတြးအေခၚ
ကၽြန္မရဲ႕ ကုိယ္ပုိင္စြမ္းအား
ဘာလို႔မ်ား တံခါးေတြ ရွင္တို႔ ပိတ္ခ်င္ပါလိမ့္
ရွင္တို႔ဆုိတာ ရွင္နဲ႔ ရွင့္အသုိင္းအ၀ိုင္းေပါ့
ကၽြန္မတုိ႔ကုိ ကုိယ္ခံအားနည္းေနတဲ့ လူ (သို႔မဟုတ္) လူအမည္ခံလို႔ ညႊန္းခ်င္တာလား
မက္တက္ရပ္ေသးေပါက္တတ္ရံု
ခႏၵာကုိယ္ တည္ေဆာက္ပံု အားသာမႈ
ဒီေလာက္ေလးနဲ႔ ရွင္တံခါးပိတ္ထားလို႔ ရတယ္တဲ့လား
ရွင္တုိ႔ရဲ႕ အလိုဆႏၵသက္သက္မွာ
ကၽြန္မရဲ႕ ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ေတြေသခါနီး ဧရာ၀တီျမစ္ထဲ လႊင့္ပစ္လုိက္ရမလား
ကၽြန္မတင္ဆက္တဲ့ ေၾကညာစာတမ္းကို ရွင္ဖတ္ပါ
စြန္ပလြန္ပင္ေတြ ၊ ငမိုးရိပ္မိေက်ာင္းေတြ
အဲဒါေတြကို ရွင္ဖတ္ဖူးတဲ့ ပံုျပင္စာအုပ္ထဲမွာ ထားခဲ့ပါ
သဘာ၀ဟာ ရွင္တုိ႔ရဲ႕ မိခင္ျဖစ္ခြင့္ ကၽြန္မဆီမွာ အျပည့္အ၀ ေပးထားတယ္
သဘာ၀ဟာ ဘာသာစကားရဲ႕ အထြဋ္အထိပ္မွာ ကၽြန္မကုိ ထားထားတယ္
သဘာ၀ဟာ လိင္သရမ္းတဲ့ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းမွာ ကၽြန္မကုိ လံုျခံဳခြင့္ ထပ္ေပးထားမွာပါ
ရွင္တုိ႔ရဲ႕ အလုိဆႏၵေတြ ၊ မ်က္ကန္းကုိးကြယ္မႈေတြ ၊ အစြန္းေရာက္ဖက္ဆစ္အေတြးအေခၚေတြ
အဲဒါေတြကုိ ကၽြန္မ ကုိယ္၀န္ေဆာင္ႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး
ကၽြန္မကုိ သဲကႏၱာရထဲမွာ ထားခဲ့မယ္ဆုိတဲ့ ရွင့္အေတြးအေခၚေတြ
ပန္းဆုိးတန္း ေအာက္က တံတားထဲ ထုိးထည့္လိုက္ပါ
ရွင္တုိ႔ဟာ လိင္ရမၼက္အတြက္သက္သက္ ကၽြန္မတို႔ကုိ ခ်ဥ္းကပ္ဖုိ႔မေတြးေခၚသင့္ဘူး။       
Sex ဗဟုိျပဳခ်ဥ္းကပ္မႈဆိုတာ ရွင္တုိ႔ရဲ႕ မင္းတရားၾကီး
ကေလးေတြေမြးျပီးႏိုင္ငံ ဖ်က္သြားထဲက ကုန္ဆုံးသင့္ျပီ
ကၽြန္မရဲ႕ လင္ယူသားေမြးခြင့္ကို ရွင္တုိ႔ရဲ႕ အိတ္ကပ္ ထဲက ထုတ္လုိက္ပါ
တန္းတူညီမွ် ေလွၾကီးကုိ တူတူေလွာ္ၾကပါစုိ႔
ျပီးရင္
ရွင္တုိ႔ရဲ႕ ဗရမ္းဗတာ အေတြးအေခၚေလးေတြကို သားဆက္ျခားပါ
ရွင္တုိ႔ရဲ႕ မ်က္ကန္းအယူ၀ါဒေလးေတြကုိ သားေလွ်ာေစလိုက္ရင္
ကၽြန္မတုိ႔ အိမ္ေထာင္စုဟာ သာယာလွပ လာမွာ
မိန္းမဖ်က္ရင္ ျပည္ပ်က္တယ္ ဆုိတဲ့ စကားပံု အက်ဳိးအကန္းအစား
တဏွာရူးလြန္ရင္ ျပည္ပ်က္တယ္လို႔ ေျပာင္းေပးပါ
လံုျခံဳစြာ၀တ္စားပါဆုိျပီး ကန္႔သတ္မယ့္အစား
လံုျခံဳတဲ့ ပါတ္၀န္းက်င္ကုိ ခ်ဳပ္လုပ္ေပးပါ
နားလည္မႈနဲ႔ အတူေနထုိင္ရေအာင္
မင္းတုိ႔အတြက္ပါ စကားနဲ႔ရွင္တုိ႔ရဲ႕ မဟာယဥ္ေက်းမႈအျပိဳအပ်က္ေတြကုိ ေခါက္သိမ္းေပးပါ
ဒီအေရးအသားနဲ႔ဒီအေၾကာင္းအရာရဲ႕ ဗဟုိဟာ
စြန္ပလြန္ပင္ေတြ ေအာက္က
ျခံဳခုိတုိက္ခုိက္တတ္တဲ့ရွင္တို႔ကို ဆြဲထုတ္ေပးခ်င္စိတ္ပါ။


  • (Hijab = အာရပ္အမ်ဳိးသမီး ၀တ္ရံု)

Original Source : Click here 

No comments: